2013年10月23日 星期三

再次挑戰耐性

之前試過多次想係度寫野,但攪極都寫唔到,所以放棄左。

搬左來呢度好唔慣,唔知大家點呢?

其實好想有好消息分享,無奈到而家想放胎都未得住。真係好唔開心,感覺好洩氣!!! 由今年6月返仁安睇董醫生,一直都未能放胎。唔係身體排左卵,就係發現有水嚢。好啦,兩樣都無,就輪到子宮內膜都唔夠厚!!! 上個月返去照到得7mm,董醫生開多D藥俾我食同塞,自己亦狂食花膠,1日飲2包全脂奶,到最後都係8點幾,唔得。吸取上個月教訓,今個月又係勁食花膠同飲奶,董醫生亦有加藥,點知前日照左都係得8mm多,又係未得住。董醫生再開多D藥俾我食同塞,今日返去照下睇下去唔去到10。其實大家心中有數,知道都係無乜可能,但都想盡力一試。當然,今日照到都係8點幾。

星期一照完發現唔夠厚,董醫生建議我可以做個內窺鏡 check 下子宮係咪有D黏膜。做呢個手術要半身麻醉。老實講,一聽到我就唔想做,想逃避。我覺得好驚,同時又覺得好傷心,點解我要甘多問題,點解我特別難?!!上次放胎前做左全麻割息肉,今次又要 check 內膜?!!愈諗愈驚同唔開心,結果呢幾晚都失眠,半夜醒左好難訓返。

星期一知道呢個壞消息,再加上同屋企人有Dargue,我既情緒一觸即發。我爆啦!!! 我從來好少用甘惡劣既態度對屋企人,當然佢地唔知我有甘大既壓力。發完脾氣,心情更差。最終係尋日朝早,當我向主禱告時,我崩潰啦,我不停甘喊喊喊,我問主點解要我面對甘多挑戰,而呢D挑戰又令我甘無助,唔知點去解決。並唔係我努力就可以做到,並唔係我肯去受苦就可以有 BB。呢個漫長既等待,一次又一次,每個月面對既無奈同傷心,我頂唔順啦。我覺得自己就來痴線。我問自己每日起身既動力係咩? 每日生活又為乜?? 為左生B 我真係好多野都唔敢做,本來今個月底生日,朋友想約出來食晚飯我都唔敢太密,怕夜訓,怕太攰會影響內膜厚度。每次唔夠厚,又會猛諗自己有無邊方面做得唔夠好。我真係就來癲啦!!!!

今日我都同董醫生講,我唔想做個內窺鏡住。我覺得自己未 ready 去做住。我呢種痛苦既心情,相信只有同道中人至會明。身邊朋友成日話放鬆d,放鬆d,我聽到厭啦! 針唔吉到肉當然係唔知痛,佢地甘易話生就生當然講得輕鬆啦。我真係好憎聽到呢D說話。我同左個 friend 講,乜都唔諗啦,叫佢以後都唔好提。我唔想成為8既對象,我亦唔想係異類,俾人討論既對象。真係好厭好厭!!!!

2 則留言:

  1. 你好久沒有發表文章了, 最近好嗎?

    回覆刪除
  2. 我都失敗左, 仲無雪胎, 要由打針開始!!!!!!! 今次我都轉左睇董醫生, 你心情好返D未呀?

    回覆刪除