2013年10月25日 星期五

傷痛過後再振作

呢兩日完全放自己假,出外行街,飲凍 OT (不過走冰),停曬花膠唔飲奶,食想食既野,俾自己好好休息一下。

雖然係甘講,但真係用左兩三日既時間來調節心情。今個 cycle 放唔到胎的確好失望,大大話話等放雪胎都好似等左4個月。中間加藥又有,自己狂飲奶食花膠又有。真係食到滯,食到我想嘔!!! 我發現原來迫都迫唔來,突然之間飲太多全脂奶同食花膠,攪到個人好"膩"之餘,腸胃唔吸受仲攪到輕瀉 >_< 呢排呢個 down 既情緒亦由同屋企人有磨擦而一觸即爆。前兩日真係好灰,覺得好似已經盡曬力,chur 爆左個人。唔知可以再做D乜,亦唔知下一步應該點行。

尋晚又因為鼻敏感發作而失眠,已經係今個禮拜第3晚啦。訓到凌晨2,3點就自動醒,之後好難訓返,個鼻又不停流鼻水同打哈次。尋晚坐係廳度用手機上網,check 下關於鼻敏感既資料,其中提到壓力令抵抗力弱,再引發鼻敏感發作,我覺得自己正係呢個 case。心情低落,更加覺得自己身體差。有甘既心態,身體亦自然唔會好得去邊,兩者相互影響。

今朝又發蝦子餅脾氣,同佢講唔好再叫我點樣做好D啦,亦唔好再提生仔呢件事,我唔想再努力啦,我好攰,想乜都唔做呀。佢無啦啦受我氣真係慘,我亦覺得好內疚亂向佢發脾氣,但當中都有自己既心聲,因為真係唔知應該再點去做先可以去到成功既彼岸。

今日個人抖返足,又再重新得力。自問係咪無任何地方可以改進,又唔係既。。。成日話要早D訓,但好多時都係磨到成11點幾先訓,又唔係即刻訓著。呢樣都要努力 discipline d 先得。今日 list out 要做既事,同自己講,做任個療程都係從自己既身體出發,所以一定要係心理同生理上做好個基礎。同董醫生傾過鼻敏感噴完鼻成日流返D藥水出來既問題,董醫生同意唔使再噴鼻。今次開既藥亦少過之前好多,亦無塞藥。可能董醫生都唔 expect 來緊可以放胎,佢都係想我做左個內窺鏡先。但點都好,幾大就幾大,搏埋今個月先。盡力做到最好,其他既交俾主。最重要既係心理上亦要調節,唔好再迫得自己甘緊,要開心,放鬆。既然放唔放到雪胎都唔係我話事,甘不如唔好理甘多,應做既就做,亦要預留時間做一D令自己開心既事。

振作,繼續衝衝衝!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 則留言:

  1. 我係多多呀,好耐冇見你po文,一出文原來這幾個月你發生這樣多,加油唔好放棄,我好明白,這種事並唔係純堅持就能成真,自我打气這種說話跟自己說了冇限次,結果咪又係咁,我明白的,看到你的經歷我也很怕,怕自己做ivf會很多意料之外出現,因為我本身瘦弱,自小多病,月經月月都來很少,朋友說經少是子宮不夠厚的特質,我也不得不担心自已,我想只有你才會明白我的心情,我來緊一月會去旅行,之後就開始IFv, 石時我都排左政府,大吉利是養和這次失敗,就仲有政府做後備,政付要排二年先首次見醫生,

    回覆刪除
    回覆
    1. 多多,好開心係度見返你! 我好耐無上黎啦。
      你開始左 IVF 未?係療程既過程中真係有好多未知之數,就算放到胎,都係講運氣。
      加油!!

      刪除
  2. 振作,繼續衝衝衝 x 2 支持你 add oil

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. Thanks! 今朝剛接受左失敗既事實,要繼續係呢條路上行...希望有成功既一日啦

      刪除