2013年10月23日 星期三

日子,有白過嗎?

過多幾日,由 33 變 34 歲了。回想 26 歲剛結婚時,好 green,對做人老婆呢個角色好迷茫,覺得少左一個人想點就點個份自由自在,但又對展開二人生活充滿期待。個時以為生仔好簡單,想生就生到,什至初初好抗拒,怕生左BB 更加無自由。年輕時心高氣傲,覺得應該係工作方面拼搏,想做女強人。

結婚前我修讀緊一個 master degree,當時好沾沾自喜,因為我係班中最細個個。個時以為自己好叻,大把世界,讀完書出來一定要闖一番。但為左攪結婚,停左一個 semester。老公明顯感受到我個份野心,佢係一個好傳統既男人,覺得搵錢既事應該由佢來,唔想我因為野心而忽略左屋企,佢好擔心我將來為左向上抓會連仔都唔生。於是好制止我繼續讀。為左呢件事我地嘈左一場大交,最後我妥協左,放棄左。以前我係呢件事上面有怨佢,但隨住大家面對好多既挑戰,係求子路上一路走來,佢一直係我身邊為我分憂,一齊緊張一齊流淚,我無再怪佢當年甘樣迫我放棄。回想返成件事,只覺得大家當時都係好幼嫰。

正如以前曾提過,係養和放第5次胎都唔成功,我連份工都 quit 埋,諗住一心一意做好呢件事。有時都唔知係咪天意弄人,定係主自有佢既安排呢? 我對上呢份工係我畢業至今做過最開心既一份。我仲好記得 in 第3次個時我同自己講,如果呢份工請我,我一定會盡力做到最好。結果如願以嘗,順利入左呢間公司,而我亦投入好多心力,努力去做。得到既回報係升職加人工同老細既賞識。原以為會一路打住呢份工,點知最終都係要走。後悔嗎? 呢個問題我問過自己好多次,有時都有猶豫,但如果俾我簡多次,我都會做相同既決定。

本來今年1月做左流產手術之後,去完一個長旅行後我係諗住搵工,放低生仔大計。但,自己的確真係好想好想有自己既子女,而且年紀又係有限制,唔諗唔諗又係諗返呢件事。我同一個好朋友傾,我問佢我應該搵工定係繼續係生 B 呢件事上努力。佢話,如果我恨既,而家唔開始去做,第日見到人地d bbs 真係會仲恨喎。諗落好有道理,於是又再上路。

以為有之前成功既經驗,今次應該會順利。點知剩係等放胎等到而家都成4個幾月!! 雖然我都明白唔係話放左胎就一定有,但起碼有個機會先。我都知自己係好心急,係呢個心理因素令自己發癲,見住身邊朋友生完一個又一個,自己又就來大一歲啦,每次不論家庭定係朋友聚會,都係得我同老公兩個形單隻影。唉,有時真係好心酸呀!!!!

沒有工作,仔又無得生住,有時訓醒我都會問自己每日生活為左乜??? 其實我唔係太 enjoy full time housewife 既生活,我覺得有份工令我有自信,同人有 topic 傾,工作除左帶來錢,仲有滿足感。但我又恨自己好易緊張,同一做野就會好投入。如果又返工又做 IVF,好難兼顧好。

呢兩日既情緒真係谷到爆。希望主可以帶領我走出呢個幽谷。

4 則留言:

  1. 點呀朋友仔, 無睇你blog幾星期原來你甘唔開心! 願主引領你到快樂的大草原, 走出幽谷, 我都剛開始左IVF 3日了,

    回覆刪除
  2. Hello ar~~ 多謝你! 我係前排成日等極都未放得胎住,所以發左癲。現在心情平靜左好多啦,感謝主!!
    Wow,你已經放左胎,加油呀!!! 期待你來緊話我知有個"不能說的秘密" ^^

    回覆刪除
  3. 你點呀, 放得胎未呀, 我明天先開始打針, 但願大家好快有個不能說的秘密!!!!! ^*^

    回覆刪除
  4. 加油ar!!!
    主一定可以帶領我地走出呢個幽谷!!!

    回覆刪除