2014年4月14日 星期一

2014 第一次放雪胎

2013 對我來講係好難過既一年。年頭要迫自己接受千辛萬苦先得來既 BB 要離開我地,我以為自己喊左幾個月應該心情平覆左,原來唔係,個心原來一直都隱隱作痛。係心理同生理狀態都唔好既情況下,見左好多個月董醫生,都有不同既理由未能放胎,其中最經常既原因係內膜唔夠厚。

針對呢個原因,我狂飲全脂奶,又食花膠,結果消化不良,仲衰,亦攪到個人心情更差。舊年自己好似精神分裂甘,有時好 down 好沮喪,有時又鼓勵自己唔好灰心,努力做運動,食 & 做對生B有幫助既野。結果一直連放雪胎既機會都無,心情真係跌到落谷底。

踏入 2014 年,我同自己講唔可以再係甘落去,甘既狀態就算有得放雪胎,成功既機會都好低。於是幫自己 set d 小目標,例如學下興趣班,做運動,去會所報 aerobic,務求令自己既生活充實 D,多D活力,唔係一味等運到,亦唔想成個生活淨係 focus 係生 b 呢件事上面。

另外,今年董醫生建議我做個內窺鏡檢查,睇下子宮有無黏連,結果子宮無問題,但抽左D組織去驗就發現荷爾蒙有問題。董醫生開左荷爾蒙藥俾我食,並同我講唔再等啦,今次內膜有 8-9mm 都照放。結果上月底放左2粒雪胎,一粒 grade 1,一粒grade 2,放胎當日內膜有 11mm。

上兩個禮拜自放胎後,除左返醫院打針,我足不出戶。今次心情唔算好緊張,始終放過甘多次胎。加上有上次成功既經驗,所以我抱有好大期望。記得係大約 Day 5 or 6 感覺到個肚有吉吉地,個胸又一路有脹,我一廂情願地認定今次實得啦,老公亦好開心,諗住今次一定掂。但到尋晚開始,突然覺得個肚有強烈谷 M feel,我心寒一寒,但見網上好多人講 bingo 既感覺同 M come 好似,所以安慰自己無事。

點知今朝返去見董醫生,個驗血報告係少過3,FAILED。個刻我真係呆左,唔識反應,什至有D錯覺,覺得自己係咪發夢 jar?! 董醫生話內膜厚度無問題,但唔中既原因有可能係血液循環既問題,雖然佢有開 aspirn 俾我。由滿懷希望,到面對失望,我個刻喊唔出,唔識後應。我不停係度諗,係邊度出左問題,係邊度我做得唔夠好?!!

老公今朝特登請假陪我,點知要帶住呢個甘沉重既心情返工,佢送我返屋企既途中大家都好沉默,把口同個心一樣甘重。

董醫生建議我今個月食一個 cycle 荷爾蒙藥整靚個子宮內膜,5月再放雪胎。最靚個批已經用完,下次放的話會放2 個 grade 2,一個靚D一個差D。

晏就食完飯我第一時間去做負里子,由舊年已經想做,但一路諗住放胎怕影響到所以抑壓住唔做。覺得改變下個樣,心理上好似好 D...頭先係 salon 洗頭個時,當D水流過我塊面,我差D想喊...今朝一路忍住既情緒,返到屋企終於大爆發,我忍唔住大喊一場。一邊喊一邊禱告,我好想問主幾時先肯俾個機會我做媽媽...我真係等左同努力左好多年啦...有時真係唔知點樣撐落去...

3 則留言:

  1. 好明白你的心情, 我都放左好多次都未成功!個種失望真係唔識講咁痛苦!
    成日問個天幾時先比我!
    但無奈生活依然要過!
    暫且睇開D做多D其它野!

    回覆刪除
  2. 係呀,只有有同樣經歷既人先會明白。我都問過好多次主,究竟幾時,要點樣先肯俾我做媽媽。我真係盡左力架!!
    有時對前景無乜信心,希望時間可以減輕呢種傷痛。
    真係好希望好希望主會賜一個健康既 BB 俾我地。大家互相支持,走下去。

    回覆刪除
  3. 我都是過來人,做左兩次lVF共放6次胎,去年9月bingo可惜去到8週無心跳⋯所以好明白妳心情。其實放胎後最緊要放鬆,可以試試放前及後做針灸(我係岑醫師到做,不過無食中藥)做完都可以瞓好D,同埋出去走走唔使咁緊張,我係大埔出去中環都遠架,凡事小心便可。仲有係食菠蘿芯,一個分五次(由放胎D1至D5,我會用暖水浸浸再食),真係work。另外我係基督徒,放胎後聽詩歌,不斷祈禱,救天父帶領我同小Bs可以靠神的力量跨過得勝!所以我們要學識先放下,才有得著,加油吧!

    回覆刪除