2014年4月16日 星期三

給自己時間去療傷

今日係第3天。

星期一既打擊很大。雖然面對失敗我好有 "經驗",suppose相同既打擊面對多左,應該有免疫能力,或者唔再覺得甘痛。但今次,真的很痛。希望愈大,失望真的愈大。上兩個星期的"感覺",係以往失敗時所沒有既。於是更增加我對今次放雪胎既信心。自從得而復失後,我更迫切地希望成功。曾經擁有過,個種感覺好真實,我真真正正曾經有過一個小生命係我肚入面,二人為一體甘呼吸,生活。個刻既感覺,呢一生都無法忘記。

大半年的等待。係,呢D野永遠唔到人控制;但對於我來講,的確係折磨,呢段日子好漫長,好似月月等運到。諗過搵工,又怕難請假,有壓力。有時諗,睇醫生做手術洗既錢都差唔多等於份人工,不如專心做好呢件事先,始終時間唔等人,而我又必須承認性格上易緊張易有壓力。係呢件事上面,我唔能夠做任何有風險既事,希望能將機會率升到最高。

上個月,抱著期待,興奮既心情將兩個寶貝雪胎帶返屋企,同自己講:有得放胎即係有機會,要當正得左甘同佢地生活。自當日起,我既生活唔再係1個,而係3個。雖然知道唔係話放左胎就一定得,失敗左甘多次,呢個道理我好明。但做得放胎,放左入去,點都要當正得左,甘先對得起自己,對得起 bbs。過去兩個禮拜,心情好輕鬆,雖然有時都會 1516,但整體上都算平靜,因為覺得內心有一樣好重要好重要既野 ---希望。每日既生活都好有規律,定時食飯,定時休息。食花膠,飲奶,靜雞雞同肚裡 bbs傾計,鼓勵佢地。在日日在家既情況下,當然有上網 check 下 bingo 既徵狀,其實呢D內容睇左好多次,但都係忍唔住再睇。好多徵狀都有,仲要同上次 bingo 既感覺一樣。就係甘,令我更肯定今次得左,期望更高。

以往失敗過好多次都有買驗孕棒驗,結果好憤慨傷心絕望甘掉左好多支孕棒驗。之後我唔再自己驗,寧願等抽血報告;結果無驗個一次,成功左。所以今次就算幾想知都無自己先驗。星期一面對董醫生宣佈既結果,真係唔識反應,個刻什至希望自己係發緊夢。

星期一做負里子,拉直把頭髮。頭髮天生 "luen",好難打理。一直唔敢做,忍忍忍。今天豁出去。做完返到屋企,忍左成朝既情緒終於可以大爆發,大哭一場,傷痛,失望,憤恨,乜情緒都有。質問主:"點解???"

星期二朝係難捱既一日。以為星期一喊完會振作,原來未得。之前甘有規律甘生活,好大原因係因為 bbs。而家無啦,打回原型,好似無左一個努力,好好生活既目標。一日三餐拖到過曬鐘先食,無胃口。不停甘執屋,執衫,洗野,麻醉自己,令自己好忙好忙。但個心,依然好痛。

同自己講 :"Ok,任性埋今日,盡情發洩埋今日,聽日要振作。下個月中又要再黎過,要準備個狀態同心情。" 但呢種難受,呢種個心梗住,我真係唔知做咩可以令自己好返,無事,再振作。

過去一個月10.30pm 就訓既習慣,變左 12點幾都未準備訓;就算訓係度,依然難以入睡。

星期三 (今天),復原中。
呢兩日谷 M 個肚真係好辛苦。平時 M come 好少話肚痛,係腰痛。今次甘谷甘辛苦應該係因為之前做既藥。
本來 plan 左好多野俾自己做,叫自己走出呢個陰霾。做左幾件事,但心情依然好 down。唔敢唔想同身邊朋友傾,因為個個都輕而易舉甘做左阿媽,並且成日問我幾時生。曾經同過有一兩個好 close 既frds傾過,佢地生左,會關心我,會安慰我,但唔會明白。我更唔想接受既係 --- 別人既同情。
今日係度諗,5月放胎,有信心嗎?如果無信心,係咪仲去做?!唉,但轉念一諗,有無信心都好,結果都唔到我控制。有時最怕既係,連希望都無埋。一路撐住自己走落去,堅持落去既就係"希望"呢兩個字。如果無左希望,就真係乜都無,連生存落去既意義都無。
3 日啦,已經 3 日啦,頹夠啦。好想鬧醒自己: "難過自己,慘過自己,面對既困難挑戰多過自己既人多的是!! 但人地都無放棄,都繼續作戰下去,都係度努力緊。
怨夠啦,down 夠啦。醒下啦!!!"

打呢篇野,好大程度係俾自己發洩。打完上面個段,決定打自己兩巴!! (當然唔會好大力)好啦,夠啦,去沖涼,洗去一切霉氣。

明天又係新既一天。目標,終有一天會實現。

4 則留言:

  1. 你呢兩個月點呀?
    睇到你呢篇文章, 唔多唔少都見到之前O既自己, 易緊張, 所以辭咗份工專注B計劃, 但有時唔使返工反而令到自己亂諗嘢O既時間仲多咗...

    回覆刪除
  2. HI 你點嗎?
    睇到你依編BLOG真係好有同感!!
    係依種困局中真係辛苦到唔識形容!!
    希望你已走過依段路!

    回覆刪除
  3. 我好明白... 一路走來, 我只能說, 唔放弃一定會成功. 為你守望!

    回覆刪除
  4. 感同身受,好多謝你將我啲感觉打哂出來

    回覆刪除